Wednesday, March 26, 2014

OYUN OYNAYALIM MI?


Hadi şimdi yerinizden kalkın ve hiçbir nesne kullanmadan bir bardak çay demleyin. Afiyetle de için… Çayı belki biraz fazla demli bulduğunuz için bardağınıza biraz su ilave edin.. Çaydanlık olmadan, bardak olmadan… Pek mümkün gözükmüyor değil mi? Gün içinde defalarca yaptığımız ve ezberlediğimizi düşündüğümüz hareketleri –mış gibi yapmaya çalışınca işin rengi değişiyor… Aslında ne kadar çok detayı atlıyoruz hayatta… Bildiğimizi, yapabileceğimizi sandığımız bir çok noktayı gerçekten önemsemiyoruz… Tek düze, öylesine yaşıyoruz işte. Bunları ne zaman öğrendim?


Dialog Anlatım İletişim Merkezi’nin Kalamış şubesinde Ayşe Gürzap’la organize ettiğimiz değerli tiyatro oyuncusu Metin Yavuzoğlu rehberliğindeki workshop’ta ilginç deneyimler yaşadık. Duygularımıza, içimize döndük. Aslında kocaman bir ayna tuttuk kendimize. Gerçeklerimizi, unuttuklarımızı, farkında olmadıklarımızı küçük oyunlarla bir bir hatırladık…


Dialog Anlatım İletişim Merkezi içinde yapabileceklerinizin sadece çok küçük bir örneği bu anlattıklarım. Hem bireysel olarak hem de kurumsal olarak hazırlanmış çok sayıda eğitim programları var. İhtiyacınıza göre dilediğin eğitimi seçerek, çalışmalara başlayabilirsiniz.

3 comments:

Unknown said...

Güzel, bir anlatım...

www.oyascuisine.com said...

Ne kadar güzel özetlemişsiniz Ahmet bey, muhteşem olmuş.

Sakarpiyon said...

Güzel bir gündü, oyun oynayarak yaşamdan bir kesiti gözlemleme şansını yakaladık...