2014’ün ‘’İçerikle Pazarlama’’
yılı olacağını daha önceki yazılarımda paylaşmıştım. Bu doğrultuda örnekleri
gün geçtikçe görmeye devam ediyoruz. Coca- Cola’nın son projesi ‘’İnsan
Sevdiğini Merak Eder’’ de içerikle pazarlamanın önemine kayıtsız kalmayan bir
proje niteliğinde hazırlanmış.
Bu çalışma kapsamında
kullanıcılar marka ilgili tüm soruları ‘Merak Ettim’ adını taşıyan dijital
platform üzerinden sorup,sorusunun cevabını öğrenebilecek.
Merak Ettim platformu kapsamında
hizmet veren www.coca-colaturkiye.com/ merakettim web sitesi, markanın sosyal
medya hesapları ve 444 30 40 numaralı iletişim merkezi, Coca-Cola markası ile
ilgili merak edilenlere kolay ve hızlı şekilde , her hangi bir yerden, herhangi
bir zamanda ve herhangi bir akıllı cihazdan ulaşmayı mümkün hale getiriyor.
Proje için hazırlanan web sitesi ve sosyal medya hesapları:
No comments:
Post a Comment