Wednesday, September 25, 2013

AKUT'LA ''HER ADIM BİR NEFES''




Her yıl geleneksel olarak düzenlenen Avrasya Maratonu, bu yıl 17 Kasım’da Akut yararına gerçekleşecek. Akut, Adım Adım oluşumu ile ‘’Her Adım Bir Nefes’’ sloganı ile koşmaya hazırlanıyor. Akut’un ‘’Adım Adım’’ oluşumundan da hemen bahsetmek gerekirse,  sadece koşmayan, koşarken başkalarına da yardım etmeyi ilke edinmiş gönüllülerden oluşan Adım Adım, Türkiye’nin ilk yardımseverlik koşu grubudur.


“Her Adım Bir Nefes” sloganı ile koşacak - yürüyecek olan gönüllüler,  doğal afetler sonucu binlerce insanımızı yitirdiğimiz felaketlerde AKUT için destek oluşturacaklar. Elde edilecek bağışlar, arama ve kurtarma çalışmalarında kullanılan araçlar, tıbbi ve teknik malzeme gibi önemli operasyonel lojistik ihtiyaçların karşılanmasını sağlayacaktır. 


Her gün yazılı basından ve dijital dünyadan çok sayıda sosyal sorumluluk projesinden haberdar oluyoruz. Ancak bir sosyal sorumluluk projesine katılmak için önce o projeye ve çalışmanın samimiyetine inanmak gerekiyor. Akut, bu zamana kadar insanların zihninde ve kalbinde çok önemli bir yerde konumlanmayı başardı. Onların yararına yapılacak ( aslında faydalanacak olan yine bizler olacağız) bu özel etkinliğe destek olmayı görev sayıyorsanız sizleri de bekliyoruz!

Destek Olmak İçin;

Banka Havalesi:
AKUT Arama Kurtarma Derneği
Türkiye İş Bankası
Şube                     : Gayrettepe Şubesi (1080)
Hesap no            : 801384
İban no                : TR47 0006 4000 0011 0800 8013 84
Kredi Kartı:
AÇIKLAMA: AA/AdınızSoyadınız/BağışcıAdSoyadı

No comments: