Tuesday, January 14, 2014

PRİMA'DA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ DENEYİMİ NASIL SONUÇLANACAK?


Müşteri ilişkilerinin önemi bir firma için tartışılmaz derecede büyüktür. Kimi firmalar bunu idrak edip, profesyonel bir müşteri ilişkileri yönetimi yapabilirken nice holdingler halen bunun milyon dolarlık reklam faaliyetlerinden çok daha önemli ve kalıcı olduğunu bilmezler.


Prima ile ilgili yaşadığımız bir problemi, markanın müşteri ilişkilerine mail ve facebook hesabına mesaj yolu ile geçtiğimiz günlerde ulaştırdım.8 aylık bebeğimiz için kullandığımız Prima ürününün bantlarında kopma sorunu yaşıyoruz. Art arda birkaç adet üründe aynı sorunu yaşadığımız için konuyu markaya ilettik.
2 gün sonra Prima müşteri ilişkilerinden bir telefon aldım. Problemimi detaylı olarak aktarmamı isteyen Prima bakalım nasıl bir çözüm önerisi ile yaşadığımız memnuniyetsizliği, müşteri memnuniyeti haline dönüştürebilecek?

Bir müşteri ilişkileri yönetimi vak’ası olarak detayları buradan paylaşacağım.

No comments: