Saturday, December 29, 2012

ULUSLARARASI LEZZET AKADEMİSİ'NDE BİR GÜN!




Bumerang Deneyim Günleri kapsamında son durağımız Uluslararası Lezzet Akademisi Usla oldu. Bumerang’ın sosyal medya hesaplarından yaptığımız yarışma sonrasında katılmaya hak kazanan şanslı blog yazarlarımızla birlikte  özel bir yılbaşı menüsü hazırladık. Dünyanın en başarılı şeflerinden Osman Bahadır’ın yönetiminde ve eğitmenliğinde gerçekleşen etkinlikte   Ravioli,  Renkli Biberli Levrek Rulo ve  Çikolatalı Sufle yaptık.



Mutfaktan uzaktan yakından ilgisi olmayan birisi olarak başta şefimiz olmak üzere katılımcı blog yazarlarımızın büyük hevesi ve yemek yaparken duydukları hazzı gözlemleme fırsatı buldum. Ortaya çıkan eserler de gerçekten bu işin başlı başına bir sanat olduğunu kanıtlar nitelikteydi. Lezzeti ve sunumu ile hem gözlerimize hem de midemize büyük torpil geçtik.



Katılımcıların ve şefin performansı dışında Usla da başlı başına konuşmaya değer bir unsur. Çünkü burası başlı başına bir akademi. Sınıfları, kütüphanesi ve sosyal imkanları ile beş yıldızı hak eden bir eğitim akademisi Usla… Burada workshoplara katılabildiğiniz gibi, tüm Avrupa’da geçerliliği olan sertifika programlarına da ( Milli Eğitim Bakanlığı’ndan da onaylı ) katılabiliyorsunuz. Eğitimlere bireysel olarak katılabildiğiniz gibi kurumsal eğitim başlığı altında şirketinizle de entegre eğitimlere imza atabiliyorsunuz.

Usla'dan bana mutfak önlüğünün herkese yakılabileceği fikri kaldı. En azından denemeye değer : )

Afiyet Olsun!  

No comments: