Saturday, October 13, 2012

HTC DESIRE C İLE YÜKSEK SES PERFORMANSI!


Müzik yazmanın keyfi, mutluluğu tartışılamaz. 6 yıldır bir fiil editörlüğünü üstlendiğim Hayat Müzik Platformu ve çeşitli dergi/ gazetelerle beraber pek çok albümü , şarkıyı ilk kez dinleme fırsatı bulmak ve çeşitli etkinliklerde yer almak ta bu işin en güzel kısımlarını oluşturuyor. Klavyenin başında yazdıklarının geniş kitlelerce okunması, paylaşılması da bir diğer mutluluk.

Geçtiğimiz günlerde sektörün önemli halkla ilişkiler ve iletişim danışmanlığı şirketlerinden Leo Pr'dan bir mail aldım. HTC'nin yeni Desire C modelini göndermek istediklerini ve deneyimlemimi rica ettiklerini paylaşmışlar. Kabul etmemle beraber birkaç saat sonra telefon ofisime ulaştı. Samimiyetle söylemem gerekirse daha önce HTC kullanmadım. Kullanmayı da pek düşünmedim. Bazı markalarla bir ilişki kurmazsınız. Belki bir sebep olmaz belki fırsat. Htc 'de aynen böyle, benim deneyimlemediğim bir marka idi. Bu vesile ile telefonu deneyimledim. Öncelikle ilk dokunduğumda telefonun bir taslak olduğunu düşündüm. Bu kadar hafif bir telefon görmemiştim hiç. Bataryası ile beraber 98 gram olduğunu görünce daha çok şaşırdım. Oldukça iddialı bir hafiflik. Kullanışlı, kolay menüsü Android 4.0 sistemi ile yeni neslin ilgi çekecek telefonlarından birisi olacağı kesin. Beni en çok ilgilenderen kısmı ise ''ses'' performansı. 

Yüksek sesle müzik dinlemekten büyük keyif aldığım için volume'ün artması karşısındaki sound performansı benim için önem taşıyor. Telefona hemen birkaç şarkı attım ve başladım dinlemeye. Tam da o an neden bu telefonu deneyimlememi istediklerini anladım. Hayatı müzik olan birisi için doğru bir seçimdi ve bu yönlerine çok güveniyorlardı. Haksız da değiller hani.. Hayat Müzik diyen herkese tavsiye edebilirim Htc Desire C 'yi. Hadi Hayat Müzik se kaliteli ses yüksek performans için Htc Desire C !

Ürünün genel özelliklerini de paylaşıyorum sizinle :


Size
(LxWxT) 107.2 x 60.6 x 11.95 mm
Weight
98 grams with battery

Display
3.5 inch 4-points capacitive touch screen with HVGA (320 x 480) resolution)
Processor
Snapdragon S1 (600MHz)
Platform
Android™ 4.0 with HTC Sense™

Memory
Total storage: 4GB
RAM: 512MB
microSD™ slot (supports SD2.0/SDHC)
25GB of free online storage with Dropbox

Network
HSPA/WCDMA:
· Europe/Asia: 900/2100 MHz
· Download speed of up to 7.2 Mbps
Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz

Sensors
G-Sensor
Proximity sensor
Ambient light sensor

Connectivity
3.5 mm stereo audio jack
NFC (Google Wallet Compatible)
Bluetooth® 4.0 (GAP, SDP, HSP, HFP, A2DP, AVRCP, GAVDP, OPP, FTP, PBAP)
Wi-Fi®: IEEE 802.11b/g/n
Standard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)

Camera
5 megapixel camera with F2.8/34mm lens, fixed focus
VGA camcorder

Sound Enhancement
Beats Audio

Multimedia
Audio supported formats:
· Playback: .m4a, .mp3, .mid, .ogg, .wav



Video supported formats:
· Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .m4v[vi]
· Recording: .mp4, .3gp

Battery
Capacity: 1230 mAh

GPS
Internal GPS antenna

Other
FM Radio

Ahmet ERTEN/2012


No comments: