Thursday, October 2, 2014

SU ALTINDA YOLCULUK DENEYİMİ!


Hayatta çeşitli sebeplerle ertelediğimiz, üşendiğimiz, ‘’ne gerek var?’’ diyerek vazgeçtiğimiz şeyler vardır… Bir de çok istediğimiz halde bir türlü fırsat bulamadıklarımız var elbette. Benim hep ertelediğim, ''ne gerek var'' dediklerim arasındaydı dalış.. 

Geçtiğimiz gün Türkiye’nin en cesur bloggerları ile #BumerangDeneyimGünleri’nde ‘’Köpek Balıkları İle Dalış’’ etkinliğinde buluştuk. En cesur diyorum çünkü gerçekten cesaret gerektiren bir etkinlikti. Su altında onlarca çeşit canlı ve en mühimi köpek balıkları ile aynı suda bir dalıştan söz ediyorum.
Turkuozaa’da gerçekleşen etkinlikte toplam 9 blogger, suyun altında keyifle ve bir o kadar da heyecanlı bir keşfe çıktık. Bırakın köpek balıkları ile dalmayı, hayatında hiç tam teçhizatla dalmamış birisi olarak itiraf etmeliyim ki ciddi endişelerle daldım ben. Bu noktada eğitmenlerinizin sizi telkin etmesi, rahatlatması ve size iyi bir rehber olması büyük önem taşıyor. Her şeyden önce her an istediğinizde, dalışı sonlandırabilme fikri sizi rahatlatıyor. ‘’En fazla ne olabilir ki..’’ diyorsunuz. Öyle de oluyor gerçekten.
Dalış etkinliğini tamamladığınızda su altı tutkusunu bir parça daha iyi anlayabiliyorsunuz. Bambaşka bir dünyayı tanıyorsunuz. ‘’Daha önce neden denememişim’’ diye hayıflanabiliyorsunuz.


İşte şehir stresinden arınmak, kaçmak ,kaybolmak için harika bir seçenek daha aklınıza yerleşiyor!
Okuyarak anlaşılmaz yalnız.. Hemen keşfetmek, deneyimlemek için tıklayın.

No comments: