Monday, August 4, 2014

İÇERİKLE PAZARLAMADA DOĞRU İÇERİK SEÇİMİ NASIL OLMALI?


Hürriyet Bumerang'ın blogu bumhaber için içerikle pazarlamada doğru içerik seçiminin nasıl olması gerektiği ile ilgili bir yazı yayınladım.
 
Bu zamana kadar yayınladığımız pek çok blog postunda 2014’te içerik pazarlamasının öneminin giderek artacağı ve markalar için vazgeçilmez konuma geleceğini paylaşmıştık. Her geçen gün pek çok markanın içerikle pazarlama konusunda ciddi çalışmalar yaptığını da görmeye devam ediyoruz. Pazarlamanın bu ‘’moda’’ kavramını bütün markalar kullanmak istiyor. Bu noktada peki ‘’hangi içerik’’ sorusu gündeme geliyor. İçeriğin ne olması gerektiği konusunda, markalara yardımcı olmak ve içerik pazarlaması konusunu netleştirmek için çeşitli kategorizasyonlar yapılıyor.
Uzman İçerik: Marka hakkında yazılan blog/gazete/sosyal medya kanaat önderlerinin  üçüncü şahıs yazıları ve yorumları. Bu genellikle PR çalışmalarının sonucu olan kazanılan earned medya olarak da tanımlanan medyadır.
Kullanıcının ürettiği içerik: Marka fanlarının ve takipçilerinin ürettiği kendi kelimeleriyle markanın değerini anlatan  içerikler. Bu kullanıcıların yorumlarını, kullanıcının katkıda bulunduğu içerikleri içerir.  Forumlar, marka sitesi ya da bloguna gelen yorumlar.
Marka İçeriği: Marka tarafından geliştirilen ve markanın sahip olduğu her içerik. Bu blog postlarını, araştırma raporlarını, tanıtım yazılarını ve infografikleri  kapsamaktadır.

Devamı için buraya tıklayabilirsiniz

No comments: