Wednesday, February 26, 2014

ALİ POYRAZOĞLU İLE ''FARK YARATAN BİREY'' WORKSHOP'UNDAYIZ!


#BumerangDeneyimGunleri kapsamında Ali Poyrazoğlu ile Borusan Oto Dolmabahçe Sahne’sinde bir araya geldik. Usta sanatçının Borusan Dolmabahçe ev sahipliğinde gerçekleştirdiği workshop serisinin methini uzun süredir duyuyordum. 20 blog yazarı olarak bu etkinlikte ‘’Farkındalık’’ üzerine çalıştık. 

Çalıştık diyorum çünkü farkındalık yaratmanın en önemli yolu çalışmak, çok çalışmak. Çalışmaktan kastettiğimiz bazen kendi içimize yolculuk yapmak, bazen geleceğe, bazen geçmişe, yaşanmışa ya da yaşanmamışa… Bunu gerçekleştirebilmenin ne kadar zor ama bir o kadar da önemli olduğunu Ali Poyrazoğlu’nun yöntemleri ile gözlemledik, uygulamaya çalıştık. Aslında insanın zamansız, mekansız olduğunu, istediği an istediği yere kolayca gidebileceği ve bunları hayatına nasıl adapte edeceğini konuştuk, bunun üzerine ilginç deneyimler yaşadık.


Bunların yanında aslında Ali Poyrazoğlu gibi bir sanatçının düşüncelerini, felsefesini anlamaya çalıştık, tartıştık. Usta bir yazardan ‘’farkında olarak yazmak’’ üzerine öneriler aldık.

Etkinlikten ayrılırken herkes Ali Poyrazoğlu’nun 1,5 saat süresinde bizlere verdiği anahtarların mutluluğu içindeydi. Anahtarların ne olduğunu ise ancak böyle bir workshop’a katıldığınızda öğrenebilir ve hayatınıza adapte edebilirsiniz.

Benden söylemesi…


1 comment:

oma said...

fotografta kendimi gördüm dayanamadım mesaj atmak istedim. ;)

selamlar..