Hürriyet Bumerang'ın blogu bumhaber için içerikle pazarlamada doğru içerik seçiminin nasıl olması gerektiği ile ilgili bir yazı yayınladım.
Bu zamana kadar yayınladığımız pek çok blog postunda 2014’te içerik
pazarlamasının öneminin giderek artacağı ve markalar için vazgeçilmez
konuma geleceğini paylaşmıştık. Her geçen gün pek çok markanın içerikle
pazarlama konusunda ciddi çalışmalar yaptığını da görmeye devam
ediyoruz. Pazarlamanın bu ‘’moda’’ kavramını bütün markalar kullanmak
istiyor. Bu noktada peki ‘’hangi içerik’’ sorusu gündeme geliyor.
İçeriğin ne olması gerektiği konusunda, markalara yardımcı olmak ve
içerik pazarlaması konusunu netleştirmek için çeşitli kategorizasyonlar
yapılıyor.
Uzman İçerik: Marka hakkında yazılan
blog/gazete/sosyal medya kanaat önderlerinin üçüncü şahıs yazıları ve
yorumları. Bu genellikle PR çalışmalarının sonucu olan kazanılan earned
medya olarak da tanımlanan medyadır.
Kullanıcının ürettiği içerik: Marka fanlarının ve
takipçilerinin ürettiği kendi kelimeleriyle markanın değerini anlatan
içerikler. Bu kullanıcıların yorumlarını, kullanıcının katkıda
bulunduğu içerikleri içerir. Forumlar, marka sitesi ya da bloguna gelen
yorumlar.
Marka İçeriği: Marka tarafından geliştirilen ve
markanın sahip olduğu her içerik. Bu blog postlarını, araştırma
raporlarını, tanıtım yazılarını ve infografikleri kapsamaktadır.
Devamı için buraya tıklayabilirsiniz
No comments:
Post a Comment