Boomads Sektör Buluşmaları’nın ikincisi finans sektörünü bir araya getirdi. Point Hotel'de gerçekleşen ve finans sektöründe sosyal medya reklamcılığının konuşulduğu etkinliğin açılış konuşmasını Hürriyet Dijital Pazarlama Çözümleri Koordinatörü Haymi Behar yaptı.
Finans sektörünün önde gelen markalarının,ajansların ve finans,pazarlama reklamcılık alanlarında yazan bloggerların katıldığı programın ilk konuğu Finansbank Genel Müdür Yardımcısı Kunter Kutluay oldu.
Kutluay, öncelikle bankaların sosyal medyayı nasıl ve hangi zaman ve durumlarda kullandığını anlattı. Kutluay’a göre bankalar sosyal medyayı ağırlıklı olarak şikayet yönetiminde kullanıyor. Bu noktada Finansbank özelinde sosyal medyada gelen iletilerin mutlaka cevaplandığını ve 7/24 şikayet yönetimi için de görevli kişilerin olduğunu öğrendik. Kunter; yeni ürünlerini duyurabilmek için bloglar ve facebook’u kullanırken Finansbank çatısı altında dijital varlıklarının artacağını da ekledi.
Kutluay, öncelikle bankaların sosyal medyayı nasıl ve hangi zaman ve durumlarda kullandığını anlattı. Kutluay’a göre bankalar sosyal medyayı ağırlıklı olarak şikayet yönetiminde kullanıyor. Bu noktada Finansbank özelinde sosyal medyada gelen iletilerin mutlaka cevaplandığını ve 7/24 şikayet yönetimi için de görevli kişilerin olduğunu öğrendik. Kunter; yeni ürünlerini duyurabilmek için bloglar ve facebook’u kullanırken Finansbank çatısı altında dijital varlıklarının artacağını da ekledi.
Boomads Sektör Buluşmaları’nda Boomads Satış Yönetmeni Irmak Handan’ın sunumu hem markaların neden blogları kullanmaları ve önemsemeleri gerektiğini anlatırken hem de bloggerların hangi özelliklere sahip olduğu sorusuna cevaplar aradı. Sunumun en ilgi çeken noktalarından birisi de bloggerların Hedonist, Techie, Life Improver gibi kategorilere ayrılıp, detaylandırılması oldu. Sunuma katılan tüm bloggerlar bu kategorizasyon şemasında kendilerini bulmaya çalıştılar.
Programın son konuğu ‘’Kimin söylediği çok farkeder!’’ başlıklı sunumu ile ise Mobi Wan Genel Müdürü İsmail Özdemir oldu. Sunum markalar hakkında ne kadar konuşulduğundan ziyade kimin konuştuğu ve bunun nasıl bir etki bıraktığınının önemi üzerineydi. Diğer yandan blog ekosisteminin hızlı büyüdüğü önemli rakamlarla ortaya konuldu. Özdemir, ''2011 Ocak ayından 2013’e kadar ikiye katlanan blog sayısı gerçeği, bu ekosistemin nasıl hızlı büyüdüğünün önemli göstergesi'' şeklinde konuştu.
Programın son konuğu ‘’Kimin söylediği çok farkeder!’’ başlıklı sunumu ile ise Mobi Wan Genel Müdürü İsmail Özdemir oldu. Sunum markalar hakkında ne kadar konuşulduğundan ziyade kimin konuştuğu ve bunun nasıl bir etki bıraktığınının önemi üzerineydi. Diğer yandan blog ekosisteminin hızlı büyüdüğü önemli rakamlarla ortaya konuldu. Özdemir, ''2011 Ocak ayından 2013’e kadar ikiye katlanan blog sayısı gerçeği, bu ekosistemin nasıl hızlı büyüdüğünün önemli göstergesi'' şeklinde konuştu.
No comments:
Post a Comment